Postopek priprave ponudbe za končne kupce
Naše delovne izkušnje kažejo, da imajo proizvajalci in distributerji stavbnega pohištva različne poslovne procese. Ko pa gre za pripravo končne ponudbe za končne kupce, se naši naročniki soočajo z naslednjimi koraki.

- 1.
Potreba po novih oknih, vratih in dodatkih po meri
Z opremljanjem novega doma ali poslovnega prostora se vaši končni kupci soočajo s številnimi odločitvami pri izbiri zunanjih vrat, oken, rolet, žaluzij in vseh drugih dodatkov.

- 2.
Konfiguracija želenega dizajna in elektronsko pošiljanje povpraševanja za ponudbo
Z uporabo spletnega konfiguratorja za stavbno pohištvo dobite možnost predstavitve celotnega asortimana svojim končnim kupcem. Z nekaj kliki lahko stranke kombinirajo vaše izdelke in ustvarijo svoj želeni dizajn, ki ga nato enostavno pošljejo vašim komercialistom.

- 3.
Pretvorba podatkov v informativno ponudbo
Z uporabo spletnega konfiguratorja za stavbno pohištvo dobite možnost predstavitve celotnega asortimana svojim končnim kupcem. Z nekaj kliki lahko stranke kombinirajo vaše izdelke in ustvarijo svoj želeni dizajn, ki ga nato enostavno pošljejo vašim komercialistom.

- 4.
Prilagoditev ponudbe z vnosom natančnih mer
Za pripravo končne ponudbe je treba na terenu izmeriti natančne mere oken, vrat, in dodatkov. S pomočjo terenske mobilne rešitve vaši merilci vnesejo vse podatke in dodatne specifikacije, ki jih pridobijo na izmeri, ter tako prilagodijo informativno ponudbo.

- 5.
Priprava končne ponudbe
Z vnosom vseh podatkov v terensko rešitev za izmero lahko merilci elektronsko pošljejo končne ponudbe strankam z natančno izračunanimi cenami.
Optimizirajte svoj prodajni postopek
Z digitalizacijo postopka priprave ponudb za kupce poenostavite delo vaših komercialistov, merilcev in podpornega osebja.
Z uporabo konfiguratorja, povezave s komercialno rešitvijo ter mobilne aplikacije za izmere omogočite hitrejšo, natančnejšo in profesionalno komunikacijo s kupci – od prvega povpraševanja do končne ponudbe.